Sprawdź

czwartek, 6 czerwca 2013

Showup Generator - Czy na pewno darmowe żetony showup.tv?

Rozwiążemy dziś kilka mitów na temat generatora showup.tv.
Zacznijmy od początku
Czym jest showup generator?
Jest to narzedzie tzw. Hack który jak sama nazwa wskazuje generuje, w tym wypadku żetony na nasze konto showup.tv.
Przetestowałem specjalnie dla was jeden generator showup.tv. Nie twierdze, że wszystkie showup generatory są takie same. Opisze tylko przypadek który ja testowałem.
Wpisałem w google showup generator download i ściągnąłem pierwszy z brzegu.
Po ściągnięciu generatora showup.tv przeskanowałem go antywirusem. Ten showup generator nie miał w sobie wirusów. Ale przestrzegam przed wpisywaniem swoich danych do konta gdziekolwiek. To że antywirus nie wykrył wirusa nie znaczy że tam go nie ma. Ale do rzeczy. Gdy uruchomiłem generator showup wyskoczyło mi okno by wpisać nick, ilośc żetonów i wybrać przeglądarkę. Kolejno dałem przycisk start. Włączyła mi sie przeglądarka ze stroną showup.tv. Ja byłem zalogowany a na moim koncie 1000 żetonów. Super! Nie, przykro mi tak to może wygląda ale tak to nie działa. Jedyna osoba która widzi te 1000 żetonów na naszym koncie to my sami.
Nie wiem jak by było z innym showup generatorem ale na ludzką logike. Skoro można by było nabijać sobie tysiące żetonów to ludzie by to robili i od razu by wypłacali sobie pieniądze na konto. Więc moim zdaniem większość tych generatorów showup albo nawet wszystkie to zwykły trick.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz